جمعیت ال یاسین چه می گوید؟

ویدئو در یوتیوب:
(در صورتی که مشکلی در دیدین داشتید از ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن استفاده کنید)


لینک:

http://www.youtube.com/watch?v=F7IL5_lY47U

۳۶ نظر:

ناشناس گفت...

salam
jaaleb bood. vali seday on ghat shode

ناشناس گفت...

www.fergheyetaleban.blogfa.com
طالبان مذهبی، فرقه ای که از نو باید شناخت!

ناشناس گفت...

www.terordarmani.blogfa.com
آجرمغزان که همچون طالبان سعی دارند اسلام خشونت طلب را گالون گالون به خورد ساکنین این مرز و بوم بدهند- و حتی اگر به آنها رو بدهیم ممکن است بخواهند آنرا به خورد تمام ساکنین این کره خاکی بدهند- ، شجره نامه شان به تفتیش گران عقیده در قرون وسطی و حاکمان کلیسا می رسد.

ناشناس گفت...

www.behsazishenasi.blogfa.com
این هم من باب محتوا که 209 پر است از تئوری ها و نظریه ها و تفکرات نو اما در بند !

ناشناس گفت...

اولین بیانیه « حافظان حریم ایلیا »

« در حقیقت، آنچه ایشان در آنند نابود و آنچه انجام می‌دادند باطل است.» اعراف-139
از اخباري كه از بند امنیتی 209 به بيرون درز كرد معلوم شد كه دايره مذاهب استاد ايليا را بشدت تحت فشار و شکنجه قرار داده تا يك فيلم اعتراف فرمايشي را به عنوان تضمينی به نظام اسلامي ضبط کند که در صورت هر گونه عدم تبعیتی از نظام بتوانند بوسيله آن استاد ایلیا را ترور شخصیتی کنند. البته این اقدام که خود مسئولین دایره مذاهب از آن به اصطلاح «چك سفيد به نظام اسلامي» یاد میکردند با عدم همكاري استاد ایلیا مواجه شده و انجام نشده است.

ناشناس گفت...

ایران نو 1404 ، کمپین مردمی دعوت از دکتر قالیباف شهردار محترم تهران برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دهم می باشد.

افراد حاضر تلاش دارند با معرفی شاخصه های ایران سال 1404 بر اساس سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران ، برنامه ها و اقدامات رئیس جمهور آینده ایران اسلامی را تعریف و خصوصیات گذشته ، حال و آینده یک کاندیدای اصلح را در قالب سوابق اجرایی ، برنامه های کاربردی و اهداف ایشان معرفی نمایند.

باتوجه به مطالب خوب و جالب وبلاگ شما لطفا در صورت تمایل جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات جنابعالی با آدرس ایمیل سایت مکاتبه بفرمایید. (info@iraneno.org)

ناشناس گفت...

از اخباري كه از بند امنیتی 209 به بيرون درز كرد معلوم شد كه دايره مذاهب استاد ايليا را بشدت تحت فشار و شکنجه قرار داده تا يك فيلم اعتراف فرمايشي را به عنوان تضمينی به نظام اسلامي ضبط کند که در صورت هر گونه عدم تبعیتی از نظام بتوانند بوسيله آن استاد ایلیا را ترور شخصیتی کنند. البته این اقدام که خود مسئولین دایره مذاهب از آن به اصطلاح «چك سفيد به نظام اسلامي» یاد
میکردند با عدم همكاري استاد ایلیا مواجه شده و انجام نشده است.

اولین بیانیه حافظان حریم ایلیا
www.hafezaneiliya.blogspot.com

ناشناس گفت...

سخن نوروزی نهضت زنان ال یاسین در

nehzatezanan-elyasin.blogfa.com

احمد گفت...

نامه یکی از شاگردان استاد ایلیا (در خارج از کشور) به آقای خامنه ای...
...
اگر ایران بودم فکر نمیکنم هیچ گاه جرات پیدا میکردم این نامه را بنویسم چرا که دائما احساس می کردم و بارها برایم ثابت شد که چشمانی همواره مرا می نگرد. حتی وقتی حمام می رفتم خیال اسوده ای نداشتم و گمان میکردم چه بسا دوربین های بسیار کوچک دایره مذاهب وزارت اطلاعات در گوشه ای از حمام نظاره گر من باشند و تصاویرم را ثبت می کنند تا در روز مبادا انها را به هرشکل می خواهند مونتاز کنند و برای ارعاب من و اجبارم به انجام هر اقدامی که می خواهند از انها استفاده کنند
...
این نامه را در وبلاگ زیر بخوانید :
http://www.iliyadarband.blogfa.com/

هشداردهنده گفت...

روي سخن مان با يزيديان دايره مذاهب است. كفتارصفتاني كه درطي سالها سعي كرده اند چهره حقانيت را با جعل و تزوير و اعترافات دروغين و تواب سازي مخدوش كنند و امروز قصد دارند از همين روش كثيف براي تخريب ايليا (آقای پیمان فتاحی-رهبر جمعیت ال یاسین) استفاده كنند.
هشدارنامه «حافظان حريم ايليا » در وبلاگ http://hafezaneiliya.blogfa.com/ بخوانید..

ناشناس گفت...

شکنجه گران دستگاه امنیتی برای شکستن سد مقاومت زندانیان، آنها را به هولناکترین چیزها تهدید می کنند و در این راه بارها و بارها زندانیان را از طریق مسائل خصوصی زندگیشان تحت فشار قرار میدهند تا آنجا که گاه با بازیابی اطلاعات کامپیوترهای برخی از بازداشت شدگان و سوء استفاده از فیلم و مدارک شخصی و خانوادگی، آنها را تهدید به ریختن آبرویشان می کنند.
این در حالی است که محسنی اژه ای – وزیر اطلاعات – در روزنامه های داخلی به صراحت، وجود شکنجه سفید را در زندانهای امنیتی ایران منکر می شود!
http://www.modafezendaniansiasi.blogfa.com

اعتصاب گفت...

اعتصاب غذای دویست از نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در مرقد امام

از امروز 19-3-88، جمعی از نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در اعتراض به بیش از 11 ماه حبس در سلول انفرادی و شکنجه های جسمی و روحی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) – رهبر جمعیت ال یاسین - در محل مرقد امام دست به روزه مستمر (اعتصاب غذا) زدند. شرکت کنندگان که تا این لحظه به بیش از دویست نفر رسیده اند در تجمع خود با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان "ما خواستار رسیدگی فوری پزشکی به وضعیت جسمانی استاد ایلیا هستیم"،"ما خواستار پایان شکنجه جسمانی و روحی استاد ایلیا هستیم"و"آقای شاهرودی آیا فرمان هشت ماده ای امام فراموش شده است ؟"اعتراض خود را به بازداشت ها،‌ شکنجه ها و رفتارهای غیر قانونی دایره مذاهب وزارت اطلاعات و شدت گرفتن حملات وتخريبهاي مطبوعاتي و رسانه اي بر علیه استاد ایلیا (پیمان فتاحی) و اعضای جمعیت ال یاسین اعلام نمودند. شرکت کنندگان مصرانه خواستار دخالت مستقیم رهبری در پرونده استاد ایلیا (پیمان فتاحی) و جمعیت ال یاسین در پایان بخشیدن به ظلم ها و بی عدالتی های آشکار دایره مذاهب وزارت اطلاعات بر علیه این جمعیت و رهبر و اعضای دربند آن شدند.

خبر این اعتصاب و بیانیه اعضای شورای مرکزی جمعیت ال یاسین در رابطه با این اقدام اعتراض آمیز در وبلاگها و سایت های زیر ارائه شده است:

www.payame-elyasin.blogfa.com

www.el-yasin.blogfa.com

www.ostad-iliya.org

ناشناس گفت...

گزارشی از اولین ساعات روزه مستمر (اعتصاب غذای) اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حرم امام

گزارشات رسیده از ساعات اولیه اعتصاب غذای اعضای جمعیت ال یاسین در حرم امام از برخورد نبروهای امنیتی با اعضای جمعیت ال یاسین در حرم امام خبر می دهد. ابتدا نیروهای انتظامی شهر ری جمعیت را محاصره کردند و نیروهای اطلاعاتی وارد عمل شده و از اعتصاب کنندگان خواستند تا در اسرع وقت محل را ترک کنند وگرنه نیروهای امنیتی با استفاده از گاز اشک آور و به زور جمعیت را متفرق می کنند. پس از آن جمعی از لباس شخصی ها که برای دستگیری آقایان حاضر وارد عمل شده بودند با حلقه انسانی خانم ها حاضر در محل روبرو شدند. پس از آن نیروهای امنیتی اقدام به فیلم برداری و عکس برداری از حضار نمودند که با شعارهای ‌"الله اکبر " و "تعرض به یاران رام الله هتک حرم روح الله" روبرو شدند. اعتصاب کنندگان خواستار حضور نماینده بیت در محل و مذاکره با مسئولین شدند. نیروهای امنیتی زیارت کنندگان حرم امام را پس از آن از حرم خارج نموده و اعتصاب کنندگان را محبوس نمودند.

ناشناس گفت...

گزارشات از آغاز دومین روز اعتصاب غذای جمعیت ال یاسین در مرقد امام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری
اعتصاب غذای بیش از دویست نفر از نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حالی دومین روز خود را سپری می کند که کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این تجمع که در اعتراض به بیش از دو سال ظلم و بی عدالتی دایره مذاهب ( از نهاد های وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد)، درباره جمعیت فرهنگی ال یاسین شکل گرفته، مصرانه اهداف خود را در رابطه با دادخواهی از مقامات خصوصا از مقام رهبری دنبال کرده و تا پایان بخشیدن به یازده ماه حبس انفرادی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) - رهبر جمعیت ال یاسین ، ارسال تیم پزشکی برای معاینه کامل وی و رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده این جمعیت دردادگاههای صالحه، به اقدام اعتراض آمیز خود ادامه خواهد داد.
گزارشات از وضع جسمانی اعتصاب کنندگان حاکیست در دومین روز این اعتصاب غذا، مامورین امنیتی حاضر در محل با ممانعت از انتقال پتو به داخل حرم و سردتر کردن محوطه، فشار را بر اعتصاب کنندگان بیشتر کرده و حتی ورود آب و قند را برای بیماران و افراد مسن ممنوع کرده اند. اکثر اعتصاب کنندگان نیز به همین دلیل دچارسردرد و افت فشار و ضعف عمومی و بیحالی شده و نیاز به مداوا پیدا کرده اند.در این میان 6 نفر نیاز به سرم داشته و یک نفر هم متاسفانه به دلیل ابتلا به دیابت به کما فرو رفته و یک نفر هم دچار تشنج گردیده است. نیروهای امنیتی از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی خودداری می کنند. درخواست مذاکره نماینده اعتصاب کنندگان نیز تا کنون با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده است و تهدید مداوم نیروهای امنیتی به دستگیری شرکت کنندگان، کماکان ادامه دارد.
از سوی دیگر خبر می رسد وزارت ارشاد با همدستی وزارت اطلاعات، طی حکمی تازه به تمام رسانه های و خبرگزاری های داخلی و با تکراراتهام دروغین اقدام علیه امنیت ملی توسط جمعیت ال یاسین، مانع از انعکاس رسانه ای و پوشش مطبوعاتی داخلی این اقدام اعتراض آمیز شده و این اعتراض آرام و عدالتخواهانه را، امنیتی خوانده است.
در گزارشات بعدی خبرهایی از برخورد امنیتی ماموران اطلاعاتی با تجمع آرام اعتصاب کنندگان مقیم حرم امام به اطلاع خواهد رسید.

ناشناس گفت...

به نام عدالت و آزادی
به نام حقیقت و درستی

بيانيه اختتام تحصن و اعتصاب غذای جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعیت ال ياسين

شب گذشته در شامگاه شنبه سي ام خردادماه، نيروهاي امنيتي با هجوم خود به جمع 200 نفر از متحصنین جمعيت الياسين كه در مرقد آیت الله خمینی در اعتراض به عملكرد ناعادلانه دايره مذاهب وزارت اطلاعات در پرونده استاد ايليا (پيمان فتاحي) متحصن شده بودند، و با ضرب و شتم و دستگيري به گردهمايي صلح آميز اين جمع خاتمه دادند.
در طي اين دوازده روز نيروهاي اطلاعاتي بارها سعي كردند دستاويزي از اين جمع پيدا كنند و آنها را به بهانه اي دستگير كنند اما با هوشياري و رفتار مسالمت جويانه اين افراد و گواهی متوليان حرم بر صلح جويانه بودن اين حركت هيچ مستمسكي به دست آنان نيفتاد. وارد كردن اتهام شيطان پرست بودن، کافر و لامذهب بودن و تحريك ساير زائرين به حمله و توهين به اين جمع پرده هايي از تلاشهاي ناموفق آنان بود تا مگر به اين وسيله آنها را تحريك به اقدامي كنند كه بتوانند آن را مصداق جرم تلقي كرده و اقدام به دستگير نمايند.
اما ديروز در پي انفجار در اين مكان و استيصال نيروهاي امنيتي سعي كردند با ايجاد جو ارعاب دليلي براي برخورد با اعتصاب كنندگان بدست آورند و با حمله وحشيانه به متحصنين آنان را از مرقد آیت الله خمینی خارج نمايند.
ما نمايندگان شوراي عمومي جمعيت ال ياسين ضمن آنكه انفجار بمب در مرقد آیت الله خمینی را حركتي غيرانساني دانسته و محكوم مي كنيم، اعلام مي داريم كه اكنون بعد از دوازده روز از اعتصاب غذا و تحصن با توجه به واقعه پيش آمده كه خود نشان از عجز نيروهاي امنيتي داشته است و با دريافت گزارشاتي مبني بر اثرات مثبت اين حركت بر روند پرونده مربوطه به اين حركت خاتمه ميدهيم.
بنابراين خروج خود از وضعيت تحصن و اعتصاب غذا را با سعي در آمادگي هر چه سريعتر جهت مقابله با حيله هاي بعدي پيوند داده و آماده وارد شدن به ميدان جديد خواهيم شد.


جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعيت الياسين
31/3/

ناشناس گفت...

ضبط فیلم از رهبر جمعیت ال یاسین، بهای آزادی سایر اعضای دربند
طبق آخرین اخبار رسیده از بند امنیتی 209 اوین، دایره مذاهب وزارت اطلاعات ایران شرط آزادی اعضای دربند جمعیت ال یاسین را ضبط فیلم تخریبی بر علیه رهبر این جمعیت برشمرده است. علت آزاد نشدن اعضای دربند ال یاسین از جمله خانم نازی حسامی، استفاده از این افراد به عنوان اهرم فشار بر پیمان فتاحی (استاد ایلیا) اعلام شده است.
پروژه نخ نمای ضبط فیلم در پرونده پیمان فتاحی در حالی مطرح گردیده است که به موازات آن فشار برای ضبط فیلم اعتراف بر تمامی روزنامه نگاران بازداشت شده در روزهای اخیر که تعدادشان از مرز صد ها تن می گذرد همجنان ادامه دارد. ناتوانی دستگاه قضایی از اثبات اتهامات بی اساس امنیتی از یک سو و پافشاری دستگاه اطلاعاتی دولت محمود احمدی نژاد برای حذف و تخریب اجتماعی مخالفان فکری خود از سوی دیگر به این رسوایی بزرگ دامن زده است. این در حالی است که پروژه های نخ نمای فیلم های مونتاژی و اعترافات دروغین نه تنها در در مجامع بین المللی و رسانه های بی طرف جهانی فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است بلکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر رسانه های دولتی در اذهان عمومی به عنوان دستگاه دروغ پراکنی ایران شناخته شده است. بدیهی است پخش چنین فیلم های ساختگی و فرمایشی در رسانه ملی حکایت از فساد مافیای رسانه ای در ایران دارد.
قابل ذکر است که علاوه بر رهبر جمعیت ال یاسین هم اکنون 8 تن دیگر به نام نازی حسامی، مرتضی رسولیان، مهشید نجفی، ماندانا عسکری، فائقه رحیمی و سه تن دیگر همچنان در بند امنیتی 209 بسر می برند.
www.payame-elyasin.blogfa.com

رویاها چه میگویند گفت...

وبلاگ رویاها با دو منتخب از رویاهای ارسالی در مورد وضعیت استاد ایلیا به روز شده است

مطالعه این دو مطلب در شرایط حساس فعلی به تمام دوستان توصیه می شود

لطفا رویاهای مرتبط خود را هر چه سریعتر و تنها و تنها به این وبلاگ ارسال نمایید

یکی از این رویاها:

زلزله و بازشدن درها

در حال تماشای تلویزیون با خانواده ام بودم ناگهان برنامه ها با پیام و تصاویری از حضرت استاد قطع شد- تمام بدنم شروع به حرکت و لرز شدید کرده بود و جلوی تلویزیون به لرز درآمده بودم بعد از برادرم پرسیدم فهمیدی چه می گفتند ؟ جواب داد : ساعت 10/5یا 12/5 یا 1/5 زلزله شدیدی می آید و نشان آنکه قبل از زلزله درها باز می شود . در همین لحظه همه چیز شروع به لرزیدن کرد و من به خانواده ام می گفتم زود باشید آنچه گفتند حتمی است . مفهوم کل جریان در ذهن من مثل افشاگری و تبلیغ و از حالت مخفیانه در آمدن و شناخته شدن برای عموم روند هدایتشان بود ...
www.royaha-chemiguyand.blogfa.com

حافظان حریم ایلیا گفت...

نامه خانم پریس کی نژاد به آقای خامنه ای در وبلاگ حافظان حریم ایلیا :
...
امروز و در این نوشته میخواهم زبان کسی باشم که صدای او ظاهرا در دخمه های خوف انگیز زندان اوین خفه شده است و شکنجه گرانش گمان میکنند از پس آن دیوارهای قطور هیچ صدایی قابل شنیدن نیست و غافلند از آنکه هستند کسانی که فریادها را در سکوت میشنوند.و امروز مسئولیت رساندن این صدا به بیرون بر عهده من گذاشته شده است. دریافت و کشف صحت گفته ها و ادعاهایی که در این نامه می اید برای شما بسیار ساده است اگر امینی را بر آن بگمارید.
...

مافیای رسانه ای در ایران گفت...

هرم مافياي رسانه اي (قسمت اول)
کیهان و شریعتمداری سردمدار مافیای رسانه ای در ایران .
جايگاه ها تغيير كرده است. نيروهاي امنيتي در عرصه فرهنگ مشغول هستند و همه شخصيت هاي فرهنگي، خبرنگاران، دانشجويان، تئوريسین ها و روشنفكران و متفكران عرصه هاي فرهنگي در جايي ديگر و اتاقي ديگر حبس هستند!

مافیای رسانه ای در ایران گفت...

هرم مافياي رسانه اي (قسمت اول)
کیهان و شریعتمداری سردمدار مافیای رسانه ای در ایران .
جايگاه ها تغيير كرده است. نيروهاي امنيتي در عرصه فرهنگ مشغول هستند و همه شخصيت هاي فرهنگي، خبرنگاران، دانشجويان، تئوريسین ها و روشنفكران و متفكران عرصه هاي فرهنگي در جايي ديگر و اتاقي ديگر حبس هستند!

افشاگر نیمه پنهان گفت...

سلام دوستان،
لینک دانلود کتاب دروغ های کیهان را از وبلاگ ما بردارید.
در این کتاب (که برگرفته از یک مجموعه تحقیقاتی چند جلدی است) سعی شده با کالبد شکافی پرونده سیاه کیهان و افشای گوشه مختصری از اسناد دروغپردازی های آن به عنوان سردمدار مافیای رسانه ای و تریبون دستگاه قدرت، در دفاع از حقوق پایمال شده روشنفکران ، دگراندیشان و ملت ایران، گامی هر چند کوچک به سمت حرکتی موثر برداشته شود.

کمیته ضد شکنجه گفت...

چه کسی است که نداند فیلم سیاه مونتاژ یکی از حربه های کثیفی است که سالهاست در دستور کار دژخیمان امنیتی وزارت اطلاعات و در راس آن دایره مذاهب قرار دارد؟!
آیا هنوز افرادی باقی مانده اند که گول این حربه های نخ نمای امنیتی را بخورند؟
قطعه ای از فیلم مونتاژی دایره مذاهب وزارت اطلاعات در وبلاگ کمیته ضد شکنجه ..

زهرا حجتی گفت...

سلام دوستان
به وبلاگ من سربزنید :
وقتي سراب را ديدم با خودم گفتم چقدر عجيب است كه اداره اديانِ وزارت اطلاعات براي تخريب و زير سوال بردن جمعيت ال ياسين اينقدر هزينه مي كند و كي قرار است از اين كار خسته شود و راه حل ديگري براي مشكل خود پيدا كند. تنها نتيجه‌اي كه مي‌شود از اين كارها گرفت اين است كه اين اداره غير از اينكه مي خواهد به تخريب استاد، تعاليم استاد و شاگردان استاد بپردازد خيلي دلش مي‌خواهد كه خود را نماينده نظام و مسئولان نظام معرفي كند. در واقع اداره اديان تيشه‌اي برداشته تا ريشه همه از جمله خود نظام جمهوري اسلامي ايران را درآورد. اين اداره خودسر و منافق خود را نماينده نظام جمهوري اسلامي معرفي مي‌كند ..
دوستان عزیزم لطفا ادامه مطلبم را در وبلاگ بخوانید و نظر بدهید..

زهرا حجتی گفت...

سلام دوستان
به وبلاگ من سربزنید :
وقتي سراب را ديدم با خودم گفتم چقدر عجيب است كه اداره اديانِ وزارت اطلاعات براي تخريب و زير سوال بردن جمعيت ال ياسين اينقدر هزينه مي كند و كي قرار است از اين كار خسته شود و راه حل ديگري براي مشكل خود پيدا كند. تنها نتيجه‌اي كه مي‌شود از اين كارها گرفت اين است كه اين اداره غير از اينكه مي خواهد به تخريب استاد، تعاليم استاد و شاگردان استاد بپردازد خيلي دلش مي‌خواهد كه خود را نماينده نظام و مسئولان نظام معرفي كند. در واقع اداره اديان تيشه‌اي برداشته تا ريشه همه از جمله خود نظام جمهوري اسلامي ايران را درآورد. اين اداره خودسر و منافق خود را نماينده نظام جمهوري اسلامي معرفي مي‌كند ..
دوستان عزیزم لطفا ادامه مطلبم را در وبلاگ بخوانید و نظر بدهید..

مهسا گفت...

اعترافات اجباری تنها مربوط به قرون وسطی نمی باشد بلکه یکی از شیوه های برخورد با مخالفان سیاسی است که هنوز در دنیای معاصر رواج دارد. اعتراف کشاندن از متهمان از زمان استالین شروع شده است، و استالین برای پاک سازی مخالفان خود در حزب از هیچ نقشه و اقدامات وحشی گرایانه ای روی گردان نبود، یکی از آن فجایع علیات وسیع دستگیری روشنفکران بود و آنها افرادی ماننداعضای علمی هئیت دانشگاه ها، دانشمندان برجسته،... و همچنین استالین ایرانی در زمان حال دایره مذاهب می باشد که برای ازبین بردن مخالفانش همان روش و عمل استالین را در پیش گرفته است و مانند کاری که با استاد ایلیا، دراویش گنابادی، معلمین، دانشجویان، اساتید دانشگاهها، آیت الله بروجردی،نهضت زنان،... انجام داده است

مهسا گفت...

اعترافات اجباری تنها مربوط به قرون وسطی نمی باشد بلکه یکی از شیوه های برخورد با مخالفان سیاسی است که هنوز در دنیای معاصر رواج دارد. اعتراف کشاندن از متهمان از زمان استالین شروع شده است، و استالین برای پاک سازی مخالفان خود در حزب از هیچ نقشه و اقدامات وحشی گرایانه ای روی گردان نبود، یکی از آن فجایع علیات وسیع دستگیری روشنفکران بود و آنها افرادی ماننداعضای علمی هئیت دانشگاه ها، دانشمندان برجسته،... و همچنین استالین ایرانی در زمان حال دایره مذاهب می باشد که برای ازبین بردن مخالفانش همان روش و عمل استالین را در پیش گرفته است و مانند کاری که با استاد ایلیا، دراویش گنابادی، معلمین، دانشجویان، اساتید دانشگاهها، آیت الله بروجردی،نهضت زنان،... انجام داده است

تناقض شمارِ ابا گفت...

برای انکه گوش شنوا ندارد و نمی خواهد بشنود، هدایتی وجود ندارد. ابا (اداره برخورد با ادیان- وابسته به وزارت اطلاعات کشور)، نقدهای مربوط به ویژنامه کژراهه را که از سوی صاحب نظران مختلف از جمله محققان جمعیت ال یاسین، دوستداران آیت الله بروجردی به گوش خود نبرد و در جهل خود اصرار نمود، حاصلش ایجاد "سراب"ی شد که آنرا مایه افتخار خود بر می شمرد و در توهم خود می پندارد شاهکاری را خلق کرده است. این ویژه نامه که در واقع یک ویژه نامه تخریبی در جهت ترور شخصیت اجتماعی استاد ایلیاست به چاپ رسیده است. دایره مذاهب وزرات اطلاعات (معروف به ابا) بانی آن بوده و پول آنرا از طریق سوء استفاده از بیت المال حاصل نموده و از طریق اعمال زور و فشار بر نشریه جام به چم، محمل قصد تخریبی خود را فراهم ساخته است.

تناقض شمارِ ابا گفت...

برای انکه گوش شنوا ندارد و نمی خواهد بشنود، هدایتی وجود ندارد. ابا (اداره برخورد با ادیان- وابسته به وزارت اطلاعات کشور)، نقدهای مربوط به ویژنامه کژراهه را که از سوی صاحب نظران مختلف از جمله محققان جمعیت ال یاسین، دوستداران آیت الله بروجردی به گوش خود نبرد و در جهل خود اصرار نمود، حاصلش ایجاد "سراب"ی شد که آنرا مایه افتخار خود بر می شمرد و در توهم خود می پندارد شاهکاری را خلق کرده است. این ویژه نامه که در واقع یک ویژه نامه تخریبی در جهت ترور شخصیت اجتماعی استاد ایلیاست به چاپ رسیده است. دایره مذاهب وزرات اطلاعات (معروف به ابا) بانی آن بوده و پول آنرا از طریق سوء استفاده از بیت المال حاصل نموده و از طریق اعمال زور و فشار بر نشریه جام به چم، محمل قصد تخریبی خود را فراهم ساخته است.

محمدرضا گفت...

«سراب»، کژراهه ای دیگر به سوی تاریکی
به راستي گناه استاد ايليا از تشويق ودعوت هزاران هزار انسان به خدا گرايي چيست؟

حامیان ایلیا میم گفت...

نامه شدید اللحن سخنگو و عضو مرکزی حامیان ایلیا میم به ریاست دایره مذاهب اطلاعات :
بجای سلام شما را لعن و نفرین می کنم همانطور که این روزها همه مردم ایران در حال لعن و نفرین غده های سرطانی اسلام و انسانیت هستند.
اولین بار که ایلیا را دستگیر کردید یادتان هست؟ خرداد تا آذر سال 386 . همان زمان که او را شش ماه در سیاهچالهای انفرادی تان حبس کردید و تا توانستید آزارش دادید، به او توهین کردید و تحت فشارش گذاشتید. می دانم که زندانی کردنش را خوب بخاطر دارید. همان وقت که پای بی سیمهایتان الله اکبر گفتید و گمان کردید به فتح مکه نائل شده اید. اما ذهنهای مکارتان تلاش زیادی برای از یاد بردن جزییات رفتارهایی می کند که در آن شش ماه با او داشتید. به شما می گویم چرا. شما همه چیز را از یاد می برید مبادا پس از این همه ویرانی مورد سوال قرار بگیرید. نمی خواهید کسی متوجه شود که با گشودن این پرونده به ظاهر امنیتی چه خرابی هایی به بار آوردید.....

حامیان ایلیا میم گفت...

نامه شدید اللحن سخنگو و عضو مرکزی حامیان ایلیا میم به ریاست دایره مذاهب اطلاعات :
بجای سلام شما را لعن و نفرین می کنم همانطور که این روزها همه مردم ایران در حال لعن و نفرین غده های سرطانی اسلام و انسانیت هستند.
اولین بار که ایلیا را دستگیر کردید یادتان هست؟ خرداد تا آذر سال 386 . همان زمان که او را شش ماه در سیاهچالهای انفرادی تان حبس کردید و تا توانستید آزارش دادید، به او توهین کردید و تحت فشارش گذاشتید. می دانم که زندانی کردنش را خوب بخاطر دارید. همان وقت که پای بی سیمهایتان الله اکبر گفتید و گمان کردید به فتح مکه نائل شده اید. اما ذهنهای مکارتان تلاش زیادی برای از یاد بردن جزییات رفتارهایی می کند که در آن شش ماه با او داشتید. به شما می گویم چرا. شما همه چیز را از یاد می برید مبادا پس از این همه ویرانی مورد سوال قرار بگیرید. نمی خواهید کسی متوجه شود که با گشودن این پرونده به ظاهر امنیتی چه خرابی هایی به بار آوردید.....

حامیان ایلیا میم – شاخه برون مرزی گفت...

فایل تصویری گفتگو با یکی از شاگردان نزدیک ایلیا میم (در رابطه با ویژه نامه تخریبی سراب – ضمیمه رایگان جام جم)

حامیان ایلیا میم – شاخه برون مرزی حامیان ایلیا میم – شاخه برون مرزی گفت...

فایل تصویری گفتگو با یکی از شاگردان نزدیک ایلیا میم (در رابطه با ویژه نامه تخریبی سراب – ضمیمه رایگان جام جم)

م. س گفت...

چندي است اداره برخورد با اديان وزارت اطلاعات (ابا) تحت پوشش هاي مختلف تهاجمات ناجوانمردانه‌اي را عليه استاد ايليا و شاگردانش آغاز كرده . جالب است هر آنچه را كه بعنوان جرم و يا عواملي براي جرم سازي استفاده مي كنند خودشان بدترين حالت آن را دارند.
دوستان به وبلاگ من سر بزنید و در مورد مطلبی که نوشته ام نظر بدهید ... با تشکر از شما

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.